Thursday, September 29, 2011

Hanya mahu awak tahu .

Haaa . 8.45 tok eyhh . sunyi na juakk handphone ku , hati ku pun dah mula rindu nan kau , Sayangg , mun kau baca tokk , aku harap kau akan fahamm . sayang , sebenarnya aku sik minta lebih dari kau , aku cuma mahu kau jujur padaku . Dari kejujuran la kita tahu . Aku juga hanya mahu cinta mu saja . Jangan pernah kau mainkan perasaan aku , aku cinta gila ngan kau , sik pernah aku cinta ngan perempuan sampei parah camtokk . Aku sanggup terluka asalkan aku dapat tga kau senyum ,, sayang , kau sik kan pernah tahu betapa sayangnya ku padamu . Aku harap kau berubah seperti sekarang , mun kau tinggalkan aku . Aku akan tutup hati aku . Aku sik maokk lah cakap panjang2 pasal d'tinggalkan tok , aku sik suka , sebab sik pernah terlintas pun dalam fikiran bahawa kita akan putus . Dari bulan pertama kita bersama , aku dah menjaga awak dengan baik , cinta yang aku berikan memang cukup , ohh sayannngg . Aku mahu kau jujur , bila awak tak cinta , kata saja . Sebab saya akan buat awak cinta balikk . Aku taukk aku xkedak lakii laen . Tapi aku lah lelaki yang sanggggaaatttt cintakan awak dari dulu dan selamanyaa . Saya harap hubungan kita akan kekal untuk selama - lamanyaa . Amin . Dalam duuniaa tok , bagi aku . Hanya kau awak saja yang dapat curi hati sayaa . Aku memang pernah terluka , hati siapa yang tidak pernah terluka kan ? tapi awak saja yang dapat mengubatinya , . sayang , sebelum ini , saya lah buaya darat . saya lah lelaki yang tak ada gunanyaaa . tapi , semamjak hadir nyaa awak dalam hati dan diri saya . Saya berubahh , Cinta yang awak berikan memang cukup . Sikk pernah sekali aku minta lebihh . Ketulusan hati awak menerima saya dulu memang buat saya gembiraa . hari demi hari , cinta yang kita bina . Bulan demi bulan , Cinta kita semakin hangat . Sayangg , tolonglahh . aku sik sanggup kehilanganmuu . tok jak lahh nok mampu aku luahkann .
For Chelsea Bulan . I heart you :)

No comments:

Post a Comment